Heb je een klacht?
-
Bij Babysteps.nl doen we ons uiterste best om jou en je kleintje blij te maken met onze producten en service. Toch kan er soms iets misgaan. Dat vinden wij natuurlijk heel vervelend, en dat lossen we graag zo snel mogelijk voor je op.
Hoe kun je een klacht indienen?
Stuur een e-mail naar info@babysteps.nl met een duidelijke omschrijving van je klacht. Voeg eventueel foto’s of je ordernummer toe, zodat we je sneller kunnen helpen. Je ontvangt binnen twee werkdagen een reactie van ons.
Wat kun je van ons verwachten?
We nemen je klacht altijd serieus en zoeken samen met jou naar een passende oplossing. Vaak kunnen we het direct oplossen. Als het meer tijd kost, houden we je tussentijds op de hoogte.
Niet tevreden over de afhandeling?
Mocht je niet tevreden zijn met de manier waarop je klacht is behandeld, dan kun je deze ook indienen via WebwinkelKeur (als jullie daarbij aangesloten zijn) of via het Europese ODR-platform: ec.europa.eu/odr